PrimeTech
Service IT
Service IT

Cum ar fi un calculator cu care sa nu aveţi probleme, să nu dea erori, să nu se blocheze, clienţii dvs. vor fi multumiti şi vă vor recomanda mai departe pentru că i-aţi servit rapid şi nu au fost nevoiţi sa aştepte sau să vină în altă zi şi în plus sa aveţi siguranţa că pierderea datelor importante pentru dumneavoastră este aproape zero? PrimeTech este o echipă de profesionişti care rezolvă toate problemele în cel mai scurt timp.

Astazi, în contextul în care calculatorul este utilizat în scopuri din ce în ce mai impotante si mai diversificate in companii private si institutii bugetare mentinerea lor în stare de functionare si remedierea defectiunilor în cel mai scurt timp devine tot mai importanta.

Multi dintre cei care au comercializat aceste echipamente se poate sa nu mai existe, sa îsi fi schimbat numele, adresa sau sa nu ofere service post-garantie si consultanta pentru actualizarea structuri IT pentru a corespunde necesitatilor pe care le aveti în acest moment.

Infrastructura IT este puternic dependenta de serviceul echipamentelor, atât din punct de vedere hardware cât si software, doar prin intretinere continua se poate construi o platforma puternica pentru desfasurarea în conditii optime a afaceri dumneavoastra.

Unul din serviciile care vi le propune PrimeTech îl reprezinta încheierea unui contract de service pentru echipamentele dumneavoastra de tehnica de calcul în baza caruia beneficiati si de asistenta tehnica gratuita si consultanta în momentul achizitionarii unor programe sau a unor noi echipamente.

Oferta de service echipamente IT se adreseaza oricarei firme care are o infrastructura IT si doreste sa îsi reduca costurile prin externalizarea serviceului IT. Tot mai multe companii, în ziua de azi, se îndreapta catre externalizarea serviciilor datorita avantajelor pe care aceasta externalizare le-o ofera. Externalizand serviciile IT, dispar impozitele si taxele aditionale salariului pentru un angajat, care aproape va dubleaza costurile.

O echipa de specialisti este mai buna decât un singur specialist în service calculatoare! Costurile sunt mult mai mici decat în cazul unui angajat specializat!
În câteva cuvinte, încheierea unui contract de service calculatoare înseamna costuri mai mici, flexibilitate, solutii integrate, interventie prompta.

Oferim urmatoarele servicii:

  • Pentru persoanele fizice si juridice cu care nu avem încheiat un contract de service, putem realiza interventii la sediul dumneavoastra pentru depanare hardware si software. Interventiile se vor face la domiciliul sau sediul dumneavoastra, facturarea realizându-se la sfârsit.
  • Pentru firmele cu care avem un contract de service asiguram revizii lunare, interventii la cerere cu remedierea defectiunilor în cel mult o zi lucratoare de la primirea sesizarii, devirusarea calculatoarelor infectate cu virusi si recuperarea datelor în functie de posibilitati, echipamente si consumabile la preturi preferentiale.

Furnizam piese de schimb în cazul înlocuirii sau upgrade-urilor sistemelor la care oferim discount fata de pretul pietei, pentru piesele de schimb cumparate de la PrimeTech.

Datorita multitudinii de factori care influenteaza pretul unui abonament de mentenanta, preturile noastre nu sunt standardizate.

Va prezentam o parte din factorii care influenteaza pretul unui abonament:

  • numarul lunar de ore alocat (vizite regulate + interventii la cerere);
  • numarul de statii de lucru si sistemul de operare instalat pe acestea;
  • numarul de servere si sistemul de operare instalat pe acestea;
  • introducerea în service a intretinerii retelei, asigurarea functionalitatii acesteia.

PrimeTech vine cu o solutie inovativa, pachetul „viaNet”, reprezinta un serviciu de intretinere si remediere a echipamentelor prin intermediul internetului astfel reducând costurile dumneavoastra cu intretinerea echipamentelor.

Pentru firmele care au închiat un contract de service cu PrimeTech oferim gazduirea unei pagini de intrnet si 2 adrese e-mail pe domeniul clientului sau pe un subdomeniu pe unul din urmatoarele domenii scream.ro, kpiata.ro, bibliophil.ro sau ecultura.ro.

Depanarile hardware presupun:

  • constatarea;
  • identificarea componentei defecte;
  • reparatia;
  • inlocuirea componentei defecte pe loc (in caz de urgenta, daca dispunem de componenta respectiva), sau ulterior dupa achizitionarea componentei în cauza;
  • testarea;
  • verificarea sistemului.

Depanarile software presupun:

  • identificarea defectelor si incompatibilitatilor software;
  • instalarea aplicatiilor specializate in remedierea problemelor aparute;
  • instalare si configurarea de sisteme de operare ( Windows, Linux, programe software etc.);
  • scanarea sistemelor infectate, devirusarea si asigurarea securitatii sistemului;optimizarea sistemului de operare.

Asiguram urmatoarele servicii hardware si software:

 

  • Constatare defect si propunerea de solutii pentru remedierea acestuia;
  • Transfer date;
  • Instalare soft;
  • Devirusare sistem de calcul;
  • Back-up date;
  • Recuperari de date dupa sergere sau formatare accidentala;
  • Salvarea de date de pe HDD defect;
  • Retele stucturate;
  • Retele VPN;
  • Retele VOIP;
  • Supraveghere audio/video;
  • Instalare HDD , upgrade HDD cu pastrarea operationala a datelor;
  • Instalare sau înlocuire FDD, unitate optica;
  • Instalare sau înlocuire memorii;
  • Internet si solutii e-mail;
  • Configurarea de sisteme de operare ( Windows, Linux );
  • Instalare drivere – placa de baza, placa video, placa sunet, placa de retea, modem etc.;
  • Instalare si configurare Windows NT Server;
  • Instalare si configurare alte servere din familia BackOffice (SMS, IIS, Exchange,etc.);
  • Instalare si configurare BackOffice;
  • Instalare si configurare server Linux (server fisiere, internet, e-mail);
  • Configurare BackOffice;
  • Instalare Client;
  • Instalare si configurare Small Business Server;
  • Tuning/Optimizare;
  • Instalare aplicatii;
  • Configurare aplicatii;
  • Consultanta – propunerea de solutii în functie de cerintele clientului;
  • Depanare Software (la sediul nostru) Servere;
  • Depanare aplicatii;
  • Depanare sisteme de operare;
  • Instalare si configurare periferice (imprimante, scanere, sisteme de supraveghere, etc);
  • Instalare si configurare retelistica;
  • Refil cartuse cu cerneala si toner;
  • Reparatii pentru placi de baza, monitoare, surse, imprimante in limita posibilitatilor.

RSS Feed Flux RSS